Wsparcie i rozwój Twojego AutoStore

Naszym celem jest zapewnienie obsługi klienta na poziomie, który przekracza Twoje oczekiwania. Osiągamy to dzięki zespołowi wsparcia i serwisu, który ma szeroką wiedzę na temat Twojego rozwiązania magazynowego oraz tego, jak zapewnić dzięki niemu największą wartość.

Nasz zespół wsparcia to jedna z największych korzyści bycia naszym klientem. Możesz skontaktować się z nim za pośrednictwem strony internetowej, mailowo lub telefonicznie za każdym razem, gdy potrzebujesz pomocy w zakresie AutoStore, oprogramowania, systemów kontroli zarządzania, sprzętu, konfiguracji systemu czy korekcji błędów.

Pomagamy Ci się rozwijać

Nasz dedykowany zespół serwisowy i tworzący go technicy pomagają w utrzymaniu i obsłudze systemu w najbardziej efektywny sposób. Pracujemy proaktywnie i nieustannie poszukujemy obszarów do poprawy we wszystkich magazynach naszych klientów – wszystko to, by pomóc im się rozwijać.

Nasi technicy wykonują również na miejscu zaplanowaną konserwację bez przerywania codziennych operacji. Co miesiąc możesz otrzymać raport SLA ze szczegółowym statusem swojego rozwiązania AutoStore.

"By zapewnić naszym klientom najwyższy poziom satysfakcji, pracujemy z wykwalifikowanym zespołem wewnętrznych techników serwisowych, zespołem wsparcia, oprogramowania i ekspertami ds. logistyki. Dzięki temu jesteśmy zwinni i możemy pomagać natychmiastowo. Naszą filozofią jest opracowanie skalowalnego, korzystnego dla naszych klientów rozwiązania, dzięki któremu mogą się rozwijać. To jest właśnie „Element way”"

— Arnold Nielsen, Key Account Manager w Element Logic Norway
Arnold H Nielsen (Element Logic)