Z nami Twój biznes jest w bezpiecznych rękach!

Nasz zespół wsparcia posprzedażowego pracuje z myślą o zapewnieniu Ci jak największej wydajności systemów AutoStore® i EWCS®.


Aby dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nami już dziś

Korzystając z wieloletniego doświadczenia, wspieramy naszych klientów w zakresie utrzymania ruchu, pomocy technicznej, serwisu i szkoleń. Jako niezawodny partner świadczymy usługi wykraczające poza oczekiwania naszych klientów. Wszystko to dlatego, że najważniejszy jest Twój sukces!

 

Wsparcie

Jedną z największych zalet bycia klientem Element Logic jest możliwość skorzystania z naszego kompetentnego zespołu wsparcia technicznego. Pomożemy Ci telefonicznie lub przez Internet, kiedy tylko tego potrzebujesz. Jesteśmy dumni z faktu bycia jedną z najbardziej dostępnych i zorientowanych na obsługę firm w branży.

Nasi pracownicy mają bogate doświadczenie w zakresie serwisu i wsparcia, w tym obsługi problemów dotyczących systemów AutoStore, EWCS i wszystkich powiązanych technologii. Jesteśmy też doskonale zaznajomieni z konserwacją zapobiegawczą, korygowaniem błędów i optymalizacją konfiguracji systemu.

 

Serwis i konserwacja

Nasi kompetentni serwisanci nie tylko pomogą Ci w utrzymaniu systemu AutoStore, ale też w jego możliwie najefektywniejszym wykorzystaniu.

Jedną z oferowanych przez nas kluczowych przewag konkurencyjnych jest możliwość przeprowadzania proaktywnej konserwacji – dokładnie tam, gdzie i kiedy jest potrzebna. Nasi technicy mogą wykonywać prace konserwacyjne na miejscu bez wpływania na bieżące działanie systemu. Monitorujemy dostępność Twojego systemu. Średnia dostępność systemów naszych klientów wynosi ponad 99%.