– To, co charakteryzuje żywność, to różne strefy temperaturowe produktów, takie jak: chłodzone, mrożone i suche. Na razie wdrażamy niestandardowe rozwiązanie AutoStore dla suchych towarów MENY, ale to dopiero początek – planujemy uwzględnić inne strefy w przyszłości – mówi dyrektor ds. rynku wtórnego w Element Logic Norway, Andreas Kristensen.
Kristensen i reszta zespołu Element Logic są dumni z zaufania ze strony klienta.
– To kamień milowy dla Element Logic w Norwegii i początek nowej oraz ekscytującej współpracy w dużej i ważnej branży – mówi Kristensen.
Duże ambicje dla handlu detalicznego online
– Norwegia wciąż pozostaje daleko w tyle za wieloma innymi krajami pod względem sprzedaży artykułów spożywczych online, ale wierzymy, że branża będzie rosła i przygotowujemy się na przyszłość. Tworzymy scentralizowany internetowy sklep spożywczy, w którym głównym elementem układanki jest między innymi rozwiązanie AutoStore od Element Logic. Chcemy wzmocnić koncentrowanie się na docenianiu żywności, świeżych produktów i dużego wyboru dla naszych klientów online. Inwestycja w AutoStore pozwala na wdrożenie znacznie większego asortymentu, który da klientom większy wybór – mówi Vegard Kjuus, CEO w Meny.
Według Havnås wybór Element Logic był podyktowany kilkoma powodami:
– Przeprowadziliśmy szeroko zakrojony proces, obejmujący wszystkich dostawców oferujących AutoStore na rynku norweskim. Element Logic zaoferował najlepsze rozwiązanie, a ich zespół jest kompetentny i doświadczony. Na wczesnym etapie procesu wykazali się zrozumieniem naszych potrzeb, stawiali nam wyzwania i byli dla nas dobrym partnerem w podróży, którą rozpoczęliśmy. Jesteśmy pod wrażeniem tego, co osiąga Element Logic jako norweska firma technologiczna z wiodącą na świecie specjalistyczną ekspertyzą – mówi Ida Juliane Havnås, która kieruje inicjatywą MENY.
Fakty dotyczące instalacji Element Logic w MENY:
- 48 551 pojemników
- 51 robotów R5
- 8 portów