Rahman

Pokazując nasze zaangażowanie w innowacje

W ciągu kilku ostatnich lat Element Logic znacznie się rozwinął. Chcemy dalej być wartościowym partnerem dla naszych klientów, dlatego zatrudniliśmy dyrektora ds. Strategii, który poprowadzi nas naprzód.

„Stawiam na rozwój i polepszanie wyników” – mówi Rahman Khanani, nowy dyrektor ds. Strategii i Innowacji w Element Logic

Rahman Khanani rozpoczął pracę w nowej roli w kwietniu 2021 roku. Jest odpowiedzialny przede wszystkim za poprowadzenie Element Logic drogą dalszego rozwoju i wzrostu.

„Rozwój, który prowadzi także do wzrostu przychodów, można osiągnąć na wiele sposobów. Oprócz umacniania naszej pozycji na istniejących rynkach możemy także wchodzić na nowe, poprzez obsługę dodatkowych segmentów konsumenckich i rozwijanie nowych źródeł przychodów.” – wyjaśnia Rahman i dodaje – „Innym sposobem na osiągnięcie wzrostu jest określenie, jak możemy tworzyć większą wartość dla klientów, która pomoże nam zdefiniować w którym kierunku chcemy rozwijać portfolio naszych produktów i usług lub jakie modele biznesowe powinniśmy wdrażać. Moim zadaniem jest ustalenie i wyznaczenie sensownej drogi rozwoju dla Element Logic, w której innowacyjność jest jednym z najważniejszych elementów.

Testy nowych rozwiązań technologicznych w Element Logic
NOWA TECHNOLOGIA: Oprócz opracowywania strategii rozwoju na różnych rynkach Khanani będzie także planował wprowadzanie na nie nowych produktów.

Koncentracja na kliencie to podstawa

„Bardzo się cieszymy, że mamy na pokładzie Rahmana. Wnosi on cenne spojrzenie na naszą branżę z zewnętrznej perspektywy. Nie mogę się doczekać, aż zaczniemy pracować nad jego innowacyjnymi pomysłami.” – komentuje Dag-Adler Blakseth, Dyrektor Zarządzający Element Logic

Khanani ma kilkuletnie doświadczenie w konsultingu zarządczym. Uzyskał także tytuł magistra strategii i innowacji na BI Norwegian Business School.

„Moim celem jest zrozumienie naszych klientów nawet lepiej niż oni sami siebie rozumieją. Najlepiej poprzez przeniknięcie w głąb ich firmy, zdefiniowanie kluczowych czynników, decydujących o wartości i drogi, którą chcieliby podążać. To wszystko pozwoli nam lepiej wspierać klientów.” – mówi Khanani

Rahman Khanani - cytat

„Chcę mieć kontakt z naszymi klientami, zarówno z użytkownikami wdrożonych rozwiązań, jak i z kierownikami, aby dokładnie zrozumieć ich punkt widzenia i stojące przed nimi wyzwania. Chcę także, aby mieli świadomość, że moje drzwi są zawsze otwarte – ich wnikliwość i ocena są wartościowym wkładem w naszą strategię i projektowanie innowacji. Pomaga nam to także określić, w jaki sposób możemy tworzyć większą wartość dla naszych klientów.”

Innowacja zawsze była istotną częścią Element Logic. Nigdy nie baliśmy się testowania nowych technologii ani możliwości optymlizacji magazynów. Taki sposób myślenia jest powodem, dla którego Element Logic jako pierwszy na świecie wprowadził Autostore w funkcjonującym obiekcie.

Rozmowa reprezentantów Element Logic z klientami w magazynie
ZROZUMIENIE POTRZEB KLIENTÓW to klucz do udanej innowacji.

Ekscytujące czasy w intralogistyce

Nasza branża od wielu lat odnotowuje gwałtowny rozwój. Wraz z rozkwitem eCommerce zapotrzebowanie na nowe magazyny i lepsze wykorzystanie istniejącej powierzchni magazynowej rośnie w imponującym tempie.
„Bardzo się cieszę, że mogę być częścią tej branży w erze jej rozwoju. Naprawdę wierzę w produkty i usługi oferowane przez Element Logic oraz w ludzi stojących za tą marką. Dużą częścią naszego sukcesu jest to, że jesteśmy wiodącym dystrybutorem AutoStore na świecie pod względem udziału w rynku. To efekt wielu lat ciężkiej pracy oraz relacji i partnerstwa, które trwają przez dziesięciolecia”, mówi Khanani i dodaje: „Będę starał się zapewnić bazę do rozbudowywania tego co już osiągnęliśmy. Oczywiście kluczową częścią mojej podróży będzie również lepsze poznanie AutoStore, budowanie relacji oraz znalezienie sposobów na współpracę i wspólny rozwój.”

Mapa Europy z obecnością firmy Element Logic
EKSPANSJA: W ciągu pierwszych 6 miesięcy 2021 roku Element Logic rozbudował i otworzył trzy nowe biura w Czechach, Finlandii i Hiszpanii.

W 2020 roku Element Logic odnotował 40% wzrost w porównaniu z rokiem 2019 i po raz pierwszy w swojej 35-letniej historii przekroczył 100 mln euro przychodów. W tym samym roku firma oficjalnie została największym na świecie dystrybutorem AutoStore.

„Na kilku rynkach osiągnęliśmy wzrost przekraczający nasze plany i budżety. Znaczące zwiększenie ilości zakupów online było kluczowe dla naszego sukcesu i cieszymy się, że Element Logic rozwija się w tak szybkim tempie, jednocześnie zwiększając nasze udziały w rynku”, mówi dyrektor zarządzający Dag-Adler Blakseth.

Kultura dążenia do osiągnięcia celu

W ciągu najbliższych tygodni Khanani będzie rekrutował więcej osób do swojego zespołu ds. strategii i innowacji.

„Budowanie od podstaw tej nowej funkcji w Element Logic i wywieranie znaczącego wpływu na to, co robimy dalej, jest bardzo ekscytujące. Widzę, że każdy, kto tu pracuje, ma niesamowite nastawienie do wykonywania swoich zadań. Taka postawa daje mi pewność, że w przyszłości będziemy w stanie osiągnąć wielkie rzeczy”.

Obecnie Khanani pracuje zdalnie w swoim domowym biurze w Oslo i nie może się doczekać, aż w końcu spotka się ze swoimi kolegami z pracy, kiedy tylko będzie to możliwe.

Chciałbyś skontaktować się z Khananim? Napisz do niego wiadomość na adres:

rahman.khanani@elementlogic.no

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego, w jaki sposób możemy zoptymalizować Twój magazyn?

Skontaktuj się z nami!