Mapa w kolorach Element Logic z firmowym logo na każdym kontynencie

Gotowi na globalny rozwój

Element Logic niedawno uzyskał prawa do globalnej dystrybucji w zakresie sprzedaży i wdrażania systemu AutoStore. Jest to ważny i logiczny krok, jeśli chcemy wspierać międzynarodowych klientów i utrzymać naszą rolę jako największego na świecie dystrybutora AutoStore.

“Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą działalność na cały świat”, mówi Håvard Hallås, Dyrektor Handlowy Element Logic.

Element Logic jest pierwszym i największym na świecie dystrybutorem systemu AutoStore i od dziesięcioleci cenionym partnerem firmy AutoStore. 

„Od czasu naszej pierwszej instalacji systemu AutoStore w 2005 roku uwierzyliśmy, że to najlepsze rozwiązanie w automatyce magazynowej. Po udanym wejściu na rynek kilku krajów europejskich, stawiamy sobie za cel wspieranie klientów gdziekolwiek są. Chcemy być preferowanym partnerem w dziedzinie automatyzacji na całym świecie”, komentuje Dag-Adler Blakseth, CEO Element Logic.

zdjęcie uśmiechającego się Håvard Hallås, Dyrektora Handlowego Element Logic
ROZWÓJ: W ciągu ostatnich dwóch lat otwarto nowe biura w Finlandii, Republice Czeskiej, Hiszpanii i we Włoszech. „Teraz nadszedł czas, aby rozszerzyć działalność poza Europę”, mówi Dyrektor Handlowy Hallås.

 

„Element Logic jest ważnym lokalnym i regionalnym partnerem AutoStore od początku naszej działalności w 2003 roku. Cieszymy się, że możemy przedstawić Element Logic jako jednego z naszych globalnych partnerów i wiemy, że spełnią nasze oczekiwania w zakresie międzynarodowej, światowej dystrybucji i integracji systemów”, mówi Karl Johan Lier, CEO AutoStore.

„Cieszymy się ze współpracy z Element Logic, ponieważ bez wątpienia będzie ona nadal odgrywać kluczową rolę w promocji rozwiązań AutoStore na całym świecie”, dodaje.

"Cieszymy się ze współpracy z Element Logic, ponieważ bez wątpienia będzie ona nadal odgrywać kluczową rolę w promocji rozwiązań AutoStore na całym świecie"

— Karl Johan Lier, CEO AutoStore.
Zdjęcie CEO AutoStore, Karl Johan Lier

Rynki z międzynarodowym potencjałem wzrostu

Niektóre rynki wyróżniają się na tle innych i Element Logic widzi w nich potencjał. Wkroczenie na nie będzie prawdopodobnie kolejnym etapem w globalnym rozwoju firmy. 

“Widzimy duży potencjał na rynkach amerykańskim i azjatyckim. Na 2022 rok mamy już kilka projektów w USA, których realizacji nie możemy się doczekać”, zdradza Hallås.

Globalna działalność Element Logic naturalnie łączy się ze współpracą z globalnymi klientami. Już teraz firma obsługuje i dostarcza rozwiązania dla kilku klientów obsługujących światowe rynki, dlatego otwarcie biur poza Europą ma sens.

„To powinna być dobra wiadomość dla naszych klientów, którzy prowadzą działalność i mają potencjał także na innych kontynentach”,  mówi Hallås.

mapa w kolorach Element Logic z firmowym logo na każdym kontynencie
POTENCJAŁ ROZWOJU: Firmy zlokalizowane na gęsto zaludnionych obszarach, które muszą walczyć o każdy metr kwadratowy i siłę roboczą, są jednymi z najważniejszych grup docelowych dla Element Logic.

W stylu Element Logic – czyli światowo 

“Nieustannie pracujemy nad tym, aby dobrze rozeznać, na które rynki powinniśmy jeszcze wejść”, mówi Hallås.

“Nasz przyszły wzrost będzie napędzany zarówno dzięki naszym obecnym, jak i nowym rynkom. Planujemy jednak zwiększać obroty z nowych rynków w zrównoważonym tempie. Mogliśmy rozszerzyć działalność poza Europę na wcześniejszym etapie, ale konieczne było wykorzystanie doświadczeń z rynku europejskiego, aby stworzyć solidny, rentowny model biznesowy”, kontynuuje.

Tempo wzrostu, jakie Element Logic odnotował w ostatnich latach, jest jednym z najwyższych w branży. 

zdjęcie uśmiechającego się CEO Element Logic, Dag-Adler Blakseth
GLOBALNIE: Rozszerzenie działalności na cały świat jest częścią długoterminowej strategii. Dag-Adler Blakseth, CEO Element Logic, jest podekscytowany tym nowym rozdziałem w życiu firmy.

Celem są jakość i wzrost

„Mamy solidną pozycję na rynku skandynawskim i w ogóle europejskim. W najbliższych latach będziemy nadal ją umacniać”, mówi Dag-Adler Blakseth, CEO Element Logic. 

Dzięki opracowywaniu nowych technologii i ciągłemu zaangażowaniu w rynek europejski, Element Logic zyskuje znaczące korzyści, które wspierają jego ekspansję poza Starym Kontynentem. Celem zawsze było, i zawsze będzie, tworzenie rozwiązań najwyższej jakości dla klientów z potencjałem rozwoju.

Trzy roboty AutoStore przemieszczające się po systemie siatek
KLUCZOWE POŁĄCZENIE: Element Logic odnosi sukces, ponieważ łączy AutoStore z oprogramowaniem oraz innymi usługami i rozwiązaniami opracowanymi przez swój zespół.

Element Logic i AutoStore to rozpoznawalne marki o ugruntowanej pozycji, cieszące się dobrą reputacją poza granicami Europy.

„Postawiliśmy na dalszą ekspansję tylko dlatego, że nauczyliśmy się, jak rozwijać się w sposób zrównoważony, mamy odpowiednią skalę wzrostu, a co najważniejsze, stworzyliśmy solidne podstawy, aby pozyskiwać odpowiednich partnerów”, zaznacza Hallås.

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych rozwiązaniach dla magazynów automatycznych?

Zapraszamy do kontaktu!

Join our newsletter

Keep up to date, get insights and product updates straight to your inbox.

Sign up