“Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą działalność na cały świat”, mówi Håvard Hallås, Dyrektor Handlowy Element Logic.
Element Logic jest pierwszym i największym na świecie dystrybutorem systemu AutoStore i od dziesięcioleci cenionym partnerem firmy AutoStore.
“Od czasu naszej pierwszej instalacji systemu AutoStore w 2005 roku uwierzyliśmy, że to najlepsze rozwiązanie w automatyce magazynowej. Po udanym wejściu na rynek kilku krajów europejskich, stawiamy sobie za cel wspieranie klientów gdziekolwiek są. Chcemy być preferowanym partnerem w dziedzinie automatyzacji na całym świecie”, komentuje Dag-Adler Blakseth, CEO Element Logic.
“Element Logic jest ważnym lokalnym i regionalnym partnerem AutoStore od początku naszej działalności w 2003 roku. Cieszymy się, że możemy przedstawić Element Logic jako jednego z naszych globalnych partnerów i wiemy, że spełnią nasze oczekiwania w zakresie międzynarodowej, światowej dystrybucji i integracji systemów”, mówi Karl Johan Lier, CEO AutoStore.
“Cieszymy się ze współpracy z Element Logic, ponieważ bez wątpienia będzie ona nadal odgrywać kluczową rolę w promocji rozwiązań AutoStore na całym świecie”, dodaje.
"Cieszymy się ze współpracy z Element Logic, ponieważ bez wątpienia będzie ona nadal odgrywać kluczową rolę w promocji rozwiązań AutoStore na całym świecie"
Rynki z międzynarodowym potencjałem wzrostu
Niektóre rynki wyróżniają się na tle innych i Element Logic widzi w nich potencjał. Wkroczenie na nie będzie prawdopodobnie kolejnym etapem w globalnym rozwoju firmy.
“Widzimy duży potencjał na rynkach amerykańskim i azjatyckim. Na 2022 rok mamy już kilka projektów w USA, których realizacji nie możemy się doczekać”, zdradza Hallås.
Globalna działalność Element Logic naturalnie łączy się ze współpracą z globalnymi klientami. Już teraz firma obsługuje i dostarcza rozwiązania dla kilku klientów obsługujących światowe rynki, dlatego otwarcie biur poza Europą ma sens.
“To powinna być dobra wiadomość dla naszych klientów, którzy prowadzą działalność i mają potencjał także na innych kontynentach”, mówi Hallås.
W stylu Element Logic – czyli światowo
“Nieustannie pracujemy nad tym, aby dobrze rozeznać, na które rynki powinniśmy jeszcze wejść”, mówi Hallås.
“Nasz przyszły wzrost będzie napędzany zarówno dzięki naszym obecnym, jak i nowym rynkom. Planujemy jednak zwiększać obroty z nowych rynków w zrównoważonym tempie. Mogliśmy rozszerzyć działalność poza Europę na wcześniejszym etapie, ale konieczne było wykorzystanie doświadczeń z rynku europejskiego, aby stworzyć solidny, rentowny model biznesowy”, kontynuuje.
Tempo wzrostu, jakie Element Logic odnotował w ostatnich latach, jest jednym z najwyższych w branży.
Celem są jakość i wzrost
“Mamy solidną pozycję na rynku skandynawskim i w ogóle europejskim. W najbliższych latach będziemy nadal ją umacniać”, mówi Dag-Adler Blakseth, CEO Element Logic.
Dzięki opracowywaniu nowych technologii i ciągłemu zaangażowaniu w rynek europejski, Element Logic zyskuje znaczące korzyści, które wspierają jego ekspansję poza Starym Kontynentem. Celem zawsze było, i zawsze będzie, tworzenie rozwiązań najwyższej jakości dla klientów z potencjałem rozwoju.
Element Logic i AutoStore to rozpoznawalne marki o ugruntowanej pozycji, cieszące się dobrą reputacją poza granicami Europy.
“Postawiliśmy na dalszą ekspansję tylko dlatego, że nauczyliśmy się, jak rozwijać się w sposób zrównoważony, mamy odpowiednią skalę wzrostu, a co najważniejsze, stworzyliśmy solidne podstawy, aby pozyskiwać odpowiednich partnerów”, zaznacza Hallås.
Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych rozwiązaniach dla magazynów automatycznych?